«З кожним роком частка пасажирів, які платять за проїзд, зменшується, а пільговиків навпаки – тільки збільшується», – розповідає один з авторів дослідження Олександр Гречко.
Зазначається, що у доковідних 2017-19 роках пасажиропотік метрополітену залишався на сталому рівні, тоді як в автобусах, тролейбусах та трамваях їздили на 30% менше. Значне зменшення пасажиропотоку спостерігають в умовах війни – з відомих причин: бо значна частина киян виїхала з міста та є обмеження з метою безпеки.
«Цього року ми вже бачили зупинку руху громадського транспорту майже на 2 місяці на початку вторгнення Росії, потім транспорт курсував з годинними інтервалами руху і без розкладів. Також КПТ втратив напрямок перевезень міською електричкою і вже 3 місяці діє рішення Ради оборони Києва зупиняти транспорт під час тривог», – додає Гречко.
Нагадаємо, керівництво метрополітенів України та Польщі домовилися про технічну дерусифікацію рухомого складу.
На сайті Київської міськради 12 вересня зареєстровано петицію про запровадження у столиці погодинних квитків для поїзду в громадському транспорті.