Збій у роботі «Київводоканалу»: якщо планували звернутися до фахівців, оберіть інший час

Автор: Вікторія Мілюта
12:18 17.06

Через технічний збій у «Київводоканалі» наразі не працює база даних, тож фахівці не можуть уточнити чи скоригувати інформацію за особовими рахунками споживачів.

Як повідомили у компанії, зараз немає можливості обробляти онлайн-звернення та дзвінки, пов’язані з перерахунками, нарахуваннями, уточненням або внесенням даних.

«Всі звернення, отримані через чат-боти та електронною поштою, будуть опрацьовані після відновлення роботи системи», – поінформували у «Київводоканалі».

Читайте також: У наступні кілька тижнів ситуація в енергосистемі погіршиться: як довго це триватиме

За прогнозами, на відновлення роботи сервісів знадобиться близько доби.

Тож сьогодні і завтра жителів столиці просять не планувати візит до центрів обслуговування.

Споживачів перепрошують за тимчасові незручності.

Раніше «ВК» писав, що робити, якщо не встигли передати показання лічильників.

Останні новини