Про це йдеться в релізі “Антонова”.
“Руйнування унікального літака стало важким ударом для всієї світової спільноти. Тому для нас відновлення “Мрії” – надважливе завдання”, – повідомила пресслужба підприємства “Антонов”.
Як пояснюють співробітники “Антонова”, основні агрегати для планера літака є в наявності. Нова “Мрія” має відповідати сучасним льотним нормам та бути обладнаною відповідно до завдань, які виконуватиме літак.
“Деякі базові агрегати для планера літака доступні. Однак нова “Мрія” має відповідати поточним і перспективним стандартам льотної придатності. Крім того, літак має бути оснащений відповідно до переліку завдань, які він виконуватиме. Для цього знадобиться великий обсяг проектно-конструкторських робіт, вибір і закупівля відповідних комплектуючих, програма випробувань тощо”, – йдеться у повідомленні.
Проект буде реалізовуватися в рамках широкої міжнародної співпраці, за участю провідних компаній і підприємств світової авіаційної промисловості. Обсяг фінансування та можливість використання компонентів знищеного російськими військами Ан-225 визначить спеціальна комісія, створена під егідою Укроборонпрому. Джерела фінансування також визначатиме держава.
“Кошти, які вже надійшли до фонду, будуть спрямовані виключно на реалізацію проекту відновлення “Мрії”. Причому з прозорою звітністю за кожну витрачену гривню чи долар”, – додають у підприємстві.
У компанії просять утриматися від відвидин аеропорту – триває розмінування території.
Нагадаємо, 27 лютого сталося лихо – російські окупанти знищили українську “Мрію” під час повітряної атаки. В мережі з’явилось відео, як виглядав звільнений аеропорт в Гостомелі, де стояла “Мрія”.