Як розповіли у «Київтеплоенерго», квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають повірці кожні 4 роки.
Споживачі мають самостійно замовляти повірку, яку проводять тільки сертифіковані організації. Їх перелік є на сайті Мінекономіки. Також замовити повірку можна безпосередньо у Центрі комунального сервісу.
Перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна у паспорті лічильника, свідоцтві про повірку або запросити інформацію у ЦКС.
Читайте також: Київводоканал просить споживачів актуалізувати дані лічильників, якщо повірка виконувалась не його фахівцями
Користувачі особистих кабінетів сайтів «Київтеплоенерго» та «ЦКС» завчасно отримують відповідні оповіщення.
Зазначимо, що повірка лічильників тепла проводиться з демонтажем, тому після виконання робот необхідно замовити його опломбування. Ця послуга безкоштовна. Подати заявку можна за тел. (044)247-40-40 або на сайті ЦКС в розділі «Дистанційне обслуговування».
Після повірки документи, що її підтверджують, слід передати до ЦКС – у будь-який сервісний центр або за допомогою дистанційних каналів обслуговування. Це потрібно для актуалізації даних.
Раніше «ВК» писав про шляхи повірки приладів обліку водопостачання і тепла.