З 1 вересня має повноцінно запрацювати соціальний супровід дітей під час інклюзивного навчання

Автор: Любава Лисичкіна
18:26 23.06.2021

Дитина під час навчального процесу в загальноосвітній школі потребукє свого асистента, який би допомагаа їй та відстоював її права й інтереси.

З 1 вересня має повноцінно запрацювати соціальний супровід дітей під час інклюзивного навчання
Світлодіодне освітлення
Як заявила лідерка «Європейської Солідарності» в місті Києві Марина Порошенко, це необхідно щоб захистити учнів із особливими освітніми потребами. 
 
«Сьогодні в столиці повноцінно не працює соціальний супровід дітей під час інклюзивного освітнього процесу. Місто має зробити все, щоб реально запустити цю 
послугу з 1 вересня 2021 року. Це допоможе запобігати ситуаціям, яка сталася в інклюзивному класі школи І-ІІІ ступенів №58, коли вчитель застосував силу до дитини з розладами аутичного спектру», – наголосила голова постійної комісії Київради з питань охорони здоров’я Марина Порошенко.
 
Порошенко наголосила, що треба консолідувати зусилля, щоб діти, які потребують соціального супроводу під час інклюзивного навчання, вже з нового навчального року отримали його. І тут потрібна чітка взаємодія між Департаментом освіти та науки й Департаментом соціальної політики, для визначення кількості дітей з особливими освітніми потребами, які потребують соціального супроводу.
 
«Ми маємо зробити все, аби дитина під час навчального процесу в загальноосвітній школі мала свого асистента, який допомагає їй та відстоює її права й інтереси», – наголошує Марина Порошенко.
 
Вона підкреслює: інклюзивно-ресурсні центри також мають більш активно взаємодіяти зі школами та дитячими садочками. Функціональні обов’язки, які лежать на працівниках ІРЦ мають були не на папері, а практично виконуватися. Вони мають співпрацювати з навчальним закладом, брати участь у складанні індивідуальних планів розвитку дитини, надавати супровід та корекційно-розвиткові послуги.
 
Марина Порошенко розповіла, що комісія з питань охорони здоров’я доручила Департаменту освіти й науки налагодити взаємодію між інклюзивно-ресурсними центрами, ресурсним центром інклюзивної підтримки в місті Києві та закладами освіти щодо надання консультативної допомоги вчителям в питаннях навчання дітей з особливими освітніми потребами. «Також необхідно провести організаційно-роз’яснювальні заходи серед директорів інклюзивних шкіл та дитячих садочків щодо недопущення під час освітнього процесу будь-яких форм психічного та фізичного насилля», – наголосила лідерка «ЄС» у місті Києві.
 
Зауважимо, вчителька, яка застосувала силу до дитини з розладом аутистичного спектра в столичній школі №58, звільнена з посади. Правоохоронні органи проводять перевірку за фактом інциденту.
 
Нагадаємо, освітній омбудсмен Сергій Горбачов не бачить перепон для того, аби студенти або учні оприлюднювали відео з інцидентами, коли викладачі на робочому місці ведуть себе непрофесійно.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Великий Київ у Google News

підписатися