Якщо є скарги та питання: для жителів Київщини працює «гаряча лінія»

Автор: Вікторія Мілюта
12:59 10.05.2023

Для жителів Київщини працює спеціальна «гаряча лінія», куди можна звертатися у разі виникнення будь-яких питань, що стосуються регіону.

Якщо є скарги та питання: для жителів Київщини працює «гаряча лінія»

Про це повідомляє Київська обласна військова адміністрація.

Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00 за номером телефону: (044) 363 07 34.

Читайте також: Все про соціальні послуги за одним номером: у Києві почала працювати нова гаряча лінія

Під час звернення на «гарячу лінію» заявник має повідомити:

– прізвище, ім’я та по батькові

– поштову адресу та/або адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення

– контактний номер телефону

– суть порушеного питання, пропозиції, заяви.

Нагадаємо, реєструються та розглядаються лише ті звернення, які належать до компетенції Київської ОВА.

Великий Київ у Google News

підписатися