Чому не працює мобільний під час знеструмлення та як додзвонитися – пояснення Мінцифри

Автор: Оксана Тупальська
14:09 25.11

Погіршення якості мобільного зв’язку – одна з найбільш поширених проблем під час відключення світла. Користувачі скаржаться, що не можуть додзвонитися до рідних, поліції або 103, коли графіки застосовуються у районі їхнього перебування. В чому проблема та як повернути можливість дзвінків, розказали в Мінцифри.

Чому не працює мобільний під час знеструмлення та як додзвонитися – пояснення Мінцифри

За звичайних обставин 80% трафіку користувачі споживають через фіксований інтернет. І лише 20% через мобільний. Але під час знеструмлень у більшості людей перестає працювати Wi-Fi. Тому в один момент вони перемикаються на мобільний інтернет. Мережа мобільних операторів перенавантажується в 10 разів і не може забезпечувати однаково якісний зв’язок, – каже Станіслав Прибитько, директор директорату електронних комунікацій Мінцифри. 

Акумулятори, які під’єднують до базових станцій працюють декілька годин, а генератори не призначені для роботи з такою технікою. 

Аби зменшити навантаження на мережу рекомендують підключити павербенк до домашнього роутера, а для дзвінків зі смартфона користуватися національним роумінгом. 

Раніше “ВК” розповідав, що через обстріли застосовувалися екстрені відключення поза графіком, і коли відключення будуть принаймні за зрозумілою для людей формою, поки що енергетикам невідомо. 

Великий Київ у Google News

підписатися