Про це повідомляє пресслужба КОВА.
Обласна «гаряча лінія» відкрита з понеділка по п’ятницю 9:00-18:00.
«Усі заяви приймають фахівці обласного контактного центру та невідкладно передають до відповідних структурних підрозділів КОВА», – зазначають в адміністрації.
Читайте також: Центр комунального сервісу оприлюднив офіційні канали своїх районних філій: куди звертатися киянам
Під час звернення до контакт-центру заявник має повідомити оператору:
– прізвище, ім’я та по батькові;
– поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
– чітко і лаконічно викласти суть порушеного питання, пропозиції або заяви.
Нагадаємо, дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються за тарифом оператора.