Як зводили головні повітряні ворота країни, новий термінал аеропорту “Бориспіль”: світлини летовища 60-х років

Автор: Любава Лисичкіна
21:48 28.06

Будівництво нового терміналу в Борисполі тривало три роки.

Світлинами поділився  Виталий Журавлев у групі “Клуб корінного киянина”.

У травні 1959 Рада Міністрів СРСР прийняла постанову про створення на базі військового аеродрому «Бориспіль» аеропорту Цивільного повітряного флоту Київ (Центральний) та постановила забезпечити його сучасними літаками, наземним обладнанням і радіотехнічними засобами.

30 червня 1959 року начальник Головного управління ЦПФ (Цивільний повітряний флот) підписав наказ № 265 про створення аеропорту. А вже 7 липня 1959 року було прийнято перший рейс.

До листопада 1960 року польоти до аеропорту Київ (Центральний) виконували екіпажі Московського, Ленінградського і Грузинського управлінь цивільної авіації.

1961 р. — інститутом «Київпроект» розроблено проєкт аеровокзалу. Будівництво нового терміналу в Борисполі тривало три роки. Нульовий цикл робіт розпочато одночасно по всьому периметру терміналу. Наземна частина була побудована двома етапами: спочатку були побудовані ліве та праве крила, потім почалося будівництво центральної частини під куполом.

Тогочасний проєкт передбачав площу приміщення 20 300 м2. Довжина терміналу становила 230 метрів, ширина — 50 метрів, об’єм — 107 500 м3, пропускна здатність в час пік ― 1600 пасажирів на годину. Головна складова терміналу ― це простір під куполом. Він складається з бетонних плит з розмірами кожної 8,1×2,6 м вагою до 7 тон. Для піднімання плит кран довелось встановити на земляний насип висотою 7 метрів. Зсередини стелю покрито 1100-ма спеціальними акустичними панелями (вага кожної — 80 кг).

Як відомо, вранці 24 лютого 2022 року “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” призупинив роботу через закриття повітряного простору над Україною у зв’язку з початком російського військового вторгнення.

Останні новини