Як вирішити житлово-комунальні питання, не виходячи з дому: корисні посилання

Автор: Вікторія Мілюта
00:24 Сьогодні

Якщо у вас виникли питання щодо комунальних послуг, не треба нікуди йти – вирішити їх можна, не виходячи з дому.

Як вирішити житлово-комунальні питання, не виходячи з дому: корисні посилання

Як розповіли у Центрі комунального сервісу, швидко отримати онлайн-консультацію кияни можуть за допомогою 11 каналів дистанційного обслуговування. 

Через них можна:

– Надсилати фото/скан-копії документів та отримувати консультації через:

Telegram: нікнейми центрів тут.

Facebook Messenger на офіційній сторінці ЦКС.

Skype: логіни центрів за посиланням.

– Оплачувати дистанційно та передавати показання лічильників через особистий кабінет.

– Відмовитися від паперових рахунків можна тут.

Замовити розпломбування та опломбування лічильників.

Зворотний зв’язок та оперативні консультації надають тут.

Для вирішення питань щодо нарахувань за спожиті послуги можна звернутися до Сall-центру за номером (044) 247-40-40 або до сервісних центрів.

Великий Київ у Google News

підписатися