Як розповіли у Центрі комунального сервісу, швидко отримати онлайн-консультацію кияни можуть за допомогою 11 каналів дистанційного обслуговування.
Через них можна:
– Надсилати фото/скан-копії документів та отримувати консультації через:
Telegram: нікнейми центрів тут.
Facebook Messenger на офіційній сторінці ЦКС.
Skype: логіни центрів за посиланням.
– Оплачувати дистанційно та передавати показання лічильників через особистий кабінет.
– Відмовитися від паперових рахунків можна тут.
– Замовити розпломбування та опломбування лічильників.
Зворотний зв’язок та оперативні консультації надають тут.
Для вирішення питань щодо нарахувань за спожиті послуги можна звернутися до Сall-центру за номером (044) 247-40-40 або до сервісних центрів.