Виверти маршрутної мафії тривають: Усов розповів, хто «кришує» перевізників та чому боротьба перейшла в суди

Автор: Любава Лисичкіна
21:32 11.11.2021

Ось ця іржава маршрутка на фото, двері якої випадають як зуби старого наркомана, належить маршруточній мафії Києва в особі компанії «Універсал Транс», одного з найпомітніших гравців (~240 маш.) столичного картелю перевізників.

Виверти маршрутної мафії тривають: Усов розповів, хто «кришує» перевізників та чому боротьба перейшла в суди

Фото маршрутки ти опис ситуації  надав у своєму телеграм-каналі Костянтин Усов, заступник голови КМДА.

За словами посадовця, багато місяців абсолютно незаконна ухвала Окружного адміністративного суду забороняла мерії Києва вчиняти будь-які дії з організації перевірок рухомого складу «Універсал Транс», фіксувати їх порушення і розривати з ними договори. Рішення унікальне в тому, що суд зробив окремо взятого перевізника абсолютно неконтрольованим і позбавив його будь-яких зобов’язань перед Києвом та містянами, додав Усов.

Чиновник повідомив, що  наразі КМДА виграла апеляцію і Шостий апеляційний адміністративний суд скасував рішення Окружного адміністративного суду м. Києва про заборону Департаменту транспортної інфраструктури здійснювати перевірки на всіх 17-ти маршрутах «Універсал Транс».

В той же час, вигідне для маршрутчиків рішення суду першої інстанції нещодавно було під копірку винесене в інтересах інших гравців.  За словами Усова, це перевізники, які є ядром маршруточної мафії столиці і пов’язані з «Універсал Транс», – «Авен Єзер», «Радонь», «Ярославь Авто», «Парк».

Через лояльних суддів та ідентичні позови заборонили Департаменту транспортної інфраструктури здійснювати перевірки та достроково розривати договори по своїх маршрутах,  повідомив Усов.

Посадовець зауважив, що всі зазначені перевізники пов’язані. І  не тільки  тому, що виявились єдиними перевізниками, які відмовились підписувати з містом додаткові угоди про підвищення якості і нові стандарти пасажирських перевезень.

« Вони пов’язані насамперед тому, що ними володіє та всіх їх контролює єдина група осіб, пов’язана прямим родством, історією взаємного хрещення дітей, системою спільного капіталу, єдиним менеджментом і центром прийняття рішень… Партнер, який роками надавав цьому кримінальному колу політичне прикриття, адмінпідтримку і фінансування – в них також спільний», – заявив Костянтин Усов.

Він наголосив, що міська влада має тверду мету прибрати «душогубки» з доріг і повернути киянам гідний громадський транспорт. Це робитимуть через  скасування незаконних ухвал суді,  посилення  комунального перевізника та прозорі конкурси.

Нагадаємо, влада Києва посилила вимоги до маршрутних перевізників. Серед нових умов – забезпечення більшої доступності автобусів для маломобільних пасажирів та людей із інвалідністю, заборона звукового та візуального забруднення, наявність не менше 5 спеціальних кнопок зупинки на вимогу тощо. Невдовзі одному із перевізників, який виграв конкурс на роботу за новими умовами і презентував новий транспорт, розгромили нові маршрутки з людьми.

“Озброєні” термометрами і бодікамерами інспектори вже почали перевіряти якість перевезень у маршрутках. Після перевірок влада прибрала з вулиць Києва 172 нелегальні маршрутки, які обслуговували 21 маршрут. 16 із цих маршрутів повернули “Київпастрансу”.

Через перевірки перевізники судилися з КМДА. Про усі виверти маршрутної мафії розповідає Усов. 

Великий Київ у Google News

підписатися