Вулицю Богатирську капітально відремонтують – що планують зробити

Автор: Галина Ворона
14:26 24.04

В Оболонському районі капітально відремонтують вул. Богатирську з урахуванням принципів безбар’єрності та з облаштуванням велодоріжок.

Як повідомляє Департамент транспортної інфраструктури, відповідний робочий проєкт затверджено розпорядженням КМВА.

Зокрема, на Богатирській влаштують новий тришаровий дорожній одяг із пониженими бордюрами та тактильною плиткою для пішоходів.

Облаштують смугу безпеки і розділову смугу, примикання та місцеві проїзди, тротуари і велодоріжки, рукави дощової каналізації. Перекладуть каналізаційні, водопровідні та тепломережі. Встановлять 320 опор мереж зовнішнього освітлення, а також облаштують прилеглу територію.

У КМДА пояснили, що вулицю Богатирську побудували ще в середині 1970-х років, востаннє реконструювали в середині 1980-х років. Тоді ж побудували шляхопроводи на перетині з вулицями Луговою, Добринською (трамвайний шляхопровід) та просп. Степана Бандери.

Нині ця магістральна вулиця користується попитом у транзитного транспорту в бік Вишгороду та перерозподіляє транспортні потоки в обхід центру столиці в напрямку Гостомеля (Варшавської траси) та в Одеському напрямку.

Значна кількість вантажного транспорту на вул. Богатирській і збільшення норм щодо допустимої маси транспортних засобів порівняно з тими, що діяли на момент будівництва вулиці, спричиняє інтенсивне руйнування. Через це знижується середня швидкість транспортних потоків і, як наслідок, – виникає затримка в доставленні вантажів і погіршується екологічна ситуація.

Відтак, капремонт вулиці дозволить не тільки вирішити ці проблеми, а й заохотить власників приватних машин оминати центральну частину міста при необхідності транзитного руху.

Читайте також: Не бачив жодного капремонту за 60 років роботи: біля ст. м. “Дарниця” реконструюють шляхопровід

Як повідомляв “ВК”, незабаром на перетині вулиць Полярної та Богатирської запрацює транспортна розв’язка типу “неповний лист конюшини” проєктною пропускною спроможністю 11 200 автомобілів за годину. На ній буде 6 смуг руху. Довжина споруди – 125 м. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар. Загальна довжина велодоріжок – близько 2,8 км. Вартість будівництва – близько 1,3 млрд грн. Влада запевняє, що нова розв’язка суттєво розвантажить рух на Оболоні. Рух транспорту новим шляхопроводом планують відкрити до літа, а до кінця року завершать облаштування зʼїздів з нього та благоустрій території поруч.

Останні новини