Про це повідомляє комунальне підприємство “Київський метрополітен”.
Як повідомляв “ВК”, попередній конкурс на курси машиністів і машиністок метро був оголошений у червні. Оскільки охочих керувати поїздами підземки виявилось забагато – 450 – прийом заявок припинили вже за тиждень.
З тих пір, кажуть в метрополітені, відділ кадрів опрацьовував анкети, проводив зустрічі та співбесіди.
Загалом були видані 50 направлень на медичний огляд. Із цієї кількості – 25 позитивних заключень, ще кілька кандидатів і кандидаток на етапі проходження медкомісії.
Проте такий інтерес до роботи в підземці врахували та вирішили збільшити групу слухачів з 30 до 38.
Якщо ви дійсно мрієте стати частиною колективу і впевнені у власному здоров’ї (як бачите, значна частина кандидатів не змогла пройти медичний огляд) – ми на вас чекаємо”, – йдеться у повідомленні.
Щоб подати заявку, необхідно заповнити форму.
Дедлайн подачі анкет – до 26 серпня включно. Після опрацювання заявок представник електродепо зателефонує охочим навчатися та запросить на зустріч. У підприємстві дуже просять тих, хто заповнить форму, відповідати на телефонні дзвінки.
450 анкет – величезна кількість, направду, ми не очікували такого інтересу. Але серед них були і заявки від людей, яким просто було цікаво зазирнути за лаштунки метро. Ми дуже цінуємо вашу любов до нашої підземки. Однак просимо подаватися тих, хто прийняли виважене рішення і дійсно впевнені, що хочуть працювати в столичному метрополітені“, – кажуть у КП.
Також у зазначається, що група, в якій навчається перша жінка-машиністка, на фінальному етапі. Нині триває практична частина навчання, отже, можливо, хтось з пасажирів та пасажирок вже їздили з першою машиністкою.
Навчання розпочинається 2 вересня та триватиме орієнтовно 28 тижнів із виплатою щомісячної стипендії 8000 грн. Заплановані теоретичний та практичний блоки. Між навчанням – проміжні іспити. Після завершення та отримання посвідчення машиніста можна претендувати на роботу в підземці (заробітна плата орієнтовно 28 000 грн).
Читайте також: За мною були тисячі людей, а тепер – мільйони: як машиніст столичної підземки пересів за штурвал РЛС-ки
Нагадаємо, машиніст столичної підземки з перших днів воював, пережив полон і втратив ногу, але не мрію знову керувати поїздом. Тепер йому потрібна наша допомога.
Зауважимо, метрополітен неодноразово заявляв про нестачу робітників та запрошував на курси машиністів, у тому числі жінок. Перша жінка-машиністка незабаром почне керувати вагоном. На другий навчальний курс менше ніж за тиждень надійшло понад 450 анкет кандидатів майбутніх машиністів і машиністок, тоді як кількість слухачів обмежена – група становить 30 осіб, тож прийом заявок припинили достроково. А поки майбутні машиністи навчаються, пасажирам доводиться довше чекати поїзди.