Як розповіли у КП «Київський метрополітен», у першому кварталі 2021 року було замінено 434 шпали. З них 120 – на залізобетонні та 314 – на дерев’яні.
Залізобетонні шпали укладаються на відкритих ділянках, окрім мостів, та на території електродепо, а дерев’яні – в тунелях. Також фахівці опрацьовують варіанти використання полімерно-композитних шпал, що виробляються з перероблених матеріалів.
Крім того, у зазначений період було замінено 1,6 км рейок. Щоночі для виконання таких робіт виходить понад 500 працівників підземки.
Заміна рейок та шпал – серед найважчих робіт для виконання, що проводяться фактично вручну, оскільки габарити конструкцій метро вкрай обмежують можливості автоматизації процесів.
Зазначається, що загалом довжина ліній київського метрополітену складає – 69,6 км.
Як повідомлялося, для Київського метрополітену планують закупити 50 нових вагонів. Половина з них будуть абсолютно незвичайними для столичної підземки – з наскрізним проходом для пасажирів.
Нагадаємо, двоє чоловіків напідпитку розгулювали в метро з бойовими гранатами.