Як розповів мер Києва Віталій Кличко, сьогодні розпочали засипати котлован ґрунтом.
Перед цим навколо оновленої ділянки тунелю котлован залили спеціальною цементною сумішшю та майже демонтували три рівні його кріплень. Невдовзі виконають роботи з благоустрою території на місці будмайданчику.
Столичний голова також зазначив, що напередодні фахівці завершили роботи з будівництва нової ділянки тунелю довжиною 27 метрів та посилили ділянки, що прилягають до неї з обох сторін (загальною довжиною понад 50 метрів).
Наразі завершують роботи з укладання нового рейкового полотна. В тунелі відновлюють усі необхідні кабельні мережі та монтують контактну рейку, через яку подається напруга.
За словами Віталія Кличка, перед повноцінним відновленням руху, здійснять пробні пуски поїздів, а також ретельну перевірку всіх систем безпеки руху. Робимо все, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені.
Відновлювальні роботи тривають цілодобово”, – додав він.
Читайте також: Підтоплення тунелю підземки: обрано запобіжний захід в. о. начальника метрополітену
Нагадаємо, головного інженера КП “Київський метрополітен”, який зараз виконує обов’язки начальника КП, підозрюють у неналежному виконанні посадових обов’язків, що призвело до розгерметизації тунелю, наявності тріщин у стінах тунелю та його подальшого підтоплення на ділянці київського метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”.
Як повідомляв “ВК”, столична прокуратура оголосила результати експертизи, які спростовують заяви “Київського метрополітену” щодо неякісного будівництва тунелів між підтопленими станціями на синій гілці підземки, що у результаті призвело до підтоплення та закриття ряду станцій. Мер Києва Віталій Кличко заявив, що прокуратура маніпулює у цих заявах.