Про це у Facebook повідомив начальник управління з питань реклами в КМДА Олександр Смирнов.
У цій рекламі можна знайти всю інформацію про арт-об’єкти: куди йти і як туди дістатися.
За словами Смирнова, деякі скульптури розміщені в популярних туристичних точках і їх всі знають, а деякі можуть стати приємною новиною. Наприклад, для нього самого стала відкриттям скульптура гоголівського Рідкісного птаха посеред Дніпра, яку можна побачити, проїжджаючи по мосту Патона.
Зазначимо, мистецькі об’єкти були створені в рамках меценатського проекту KIEV FASHION PARK. Його ідея полягає в тому, щоб зробити Київ більш цікавим, красивим і привабливим, як для його жителів, так і для гостей столиці України. У рамках проекту в парках і скверах Києва встановлюються унікальні авторські арт-об’єкти, створені за ескізами як відомих майстрів, так і молодих талановитих авторів.
Читайте також: Де в Києві жити добре: ревізія мікрорайону на Виноградарі – репортаж
Нагадаємо, соцмережі бурхливо відреагували на політрекламу Верещук – у ній знайшли натяки на сексизм.