Магазин називається Golden Fur, а створив сайт рух за права тварин UAnimals. Тому, натискаючи на кнопку «дізнатись ціну» потенційний покупець шуби дізнається про кількість вбитих для неї лисиць, єнотів та інших тварин. А також в буквальному сенсі може подивитися в очі своїй шубі.
Зазначається, що за два тижні онлайн-магазин відвідали понад 12 000 людей, що хочуть шубу із хутра.
“Задача полягала в тому, аби магазин був максимально схожим на справжній, тому зупинились на класичному Golden Fur та за два дні зробили сайт магазину хутра. Тепер виклик полягав у просуванні, аби відвідувачами стали саме потенційні покупці. Спочатку ми вирушили в тематичні групи любителів хутра, потім завдяки підтримці наших патронів запустили рекламу в фб та гуглі. Таким чином за два тижні ми привели в магазин понад 12 000 людей, що хочуть шубу із хутра”, – розповіли в UAnimals.
Зоозахисники зазначають, що магазин продовжить своє існування, тому його можна радити знайомим, які досі носять хутро.
Читайте також: “Твоя шуба кричала перед смертю”. В центрі Києва відзначили Всесвітній день тварин – ФОТО
Нагадаємо, 27 листопада, у центрі Києва пройшла акція “Кривавий розпродаж” до Всесвітнього дня без хутра, яка мала на меті закликати споживачів не робити необдуманих покупок “в чорну п’ятницю”.
А 29 листопада, на Контрактовій площі в Києві пройшла акція-перформанс на підтримку веганства “Куб правди”. Учасники заходу виступали проти експлуатації тварин та закликали людей відмовитися від товарів тваринного походження.