Як повідомляється у соцмережах компанії, збір робіт триватиме з 27 травня по 3 червня включно.
Кращими роботами обіцяють поділитися у соцмережах, щоб кожен українець зміг обрати один ескіз, що найкраще ілюструватиме тему поштової марки.
Подати свою роботу можна тут: bit.ly/dobroho-vechora
Проте перед цим зверніть увагу на вимоги до конкурсних робіт:
- конкурсна робота має відповідати заданій темі та не має порушувати морально-етичні норми;
- робота подається у вигляді малюнка або графічного макета з візуалізацією в електронному вигляді у форматі JPEG, 300 dpi;
- кількість робіт від одного учасника — не більше ніж 5;
- використання в ескізах фотоматеріалів, тематичних зображень не має порушувати авторські права сторонніх осіб;
- надсилаючи на конкурс свої роботи, учасник погоджується, що у разі перемоги він підпише з Укрпоштою авторський договір на передачу виключних майнових авторських прав на твір.
Зазначається, що в попередньому конкурсі на ескіз для поштової марки отримали понад 500 робіт. Серед них опинилася ілюстрація Бориса Гроха, яка одразу стала відомою у всьому світі.
Нагадаємо, 12 квітня “Укрпошта” ввела в обіг поштові марки “Русскій воєнний корабль, іді нах@й”. На церемонію погашення запросили автора культової фрази — Романа Грибова. Позицію морського піхотинця втілив у своїй ілюстрації Борис Грох. Одразу за ними вишикувались черги, довші, ніж за iPhone. Наразі продаж марки у відділеннях “Укрпошти” вже закрили. А на благодійному аукціоні марку з кораблем продали за 5 млн грн.
Згодом була презентована оновлена марка “Русскій воєнний корабль … ВСЬО”. За нею центрі Києва також вишикувалася величезна черга (ФОТОФАКТ).
Крім того, було запущене голосування за марку, яка буде випущена наступною. Перемогу отримала “Доброго вечора, ми з України!”.