Тісні маршрутки обіцяють замінити на автобуси з кондиціонерами влітку та підігрівом взимку.
“На сьогодні вже в умовах нових договорів з приватними перевізниками є переведння їх не на дрібний транспорт – не на мікроавтобуси, а безпосередньо на автобуси великої містності. Тобто вони вже не будуть відрізнятися від звичайного рухомого складу комунального трансорту”, – повідомив Бондаренко в ефірі телеканалу Київ24.
Заступник Кличка додав, що у різних містах Європи інакше регулюють вмісткість громадського транспорту. Однак переважно автошляхами прямують великогабаритні автобуси:
“Київ також іде цим шляхом. Тому буквально рік – і повністю буде переведений рухомий склад приватних перевізників на великогабаритні автобуси”, – підсумував Бондаренко.
Нагадаємо, 2023 рік було оголошено роком реформи громадського транспорту столиці.
Збільшити швидкість пересування громадським транспортом та звільнити киян від годин у вщерть переповнених салонах можливо, впроваджуючи більш сучасні підходи в прийнятті рішень. У цьому переконані експерти Центру транспортних стратегій.
Підвищення ціни на проїзд у громадському транспорті Києва до завершення воєнного стану не буде.
Раніше “ВК” розповідав, як водії міських автобусів посварилися через колегу, який навішав шторок на лобове скло автобуса. Одні казали, що то «колгосп» та показували власні автобуси для протиставлення, інші – переконували, що не страшно – аби їздив добре.