Краще здаються під магазини квадрати у густонаселених районах столиці, зазначають дослідники:
“У ТРЦ Аладдін, що розташований біля метро «Позняки» в густонаселеному районі, вільних площ 5%. У Smart Plaza Polytech, Smart Plaza Obolon та Piramida – близько нуля, розповідає комерційний директор Dragon Capital Property Management Наталія Кравець. Цій компанії належать чотири згаданих ТРЦ”.
Найбільш незаповненим є ТРЦ Blockbuster, де не продано близько 40% майданчиків.
Частину магазинів звільнили мережі, які перед повномасштабних вторгненням не мали занадто багато відвідувачів, а після весни 2022 року не витримали збитків. З подібних причин залишив ринок країни бренд GAP, який розвивала турецька компанія Fiba Retail. Подібно зник бренд Marks&Spencer.
А ще український ринок залишили російські та білоруські мережі Gloria Jeans, Ostin, BeFree, які в Києві сукупно мали близько трьох десятків магазинів.
Зниження вартості оренди водночас допомагає розвиватися Українському виробнику одягу Goldi льонкомбінат. Він відкрив близько 10 нових магазинів сумарною площею 10 000 кв. м. Виробник має 5 власних фабрик та 1400 працівників.
Нагадаємо, «ВК» розповідав, що рятувальники проведуть безпековий тренінг для дітей у столичному ТРЦ.