Про це повідомляє zagorodna.
За підрахунками експертів, середньозважений показник відвідуваності для великоформатних торгових центрів столиці на жовтень 2022 року становив 325 осіб на 1000 м2, тим самим знизившись щодо початку року на 35,7%.
Істотне падіння відвідуваності в порівнянні з мирним часом пояснюється впливом багатьох факторів. Перш за все, через воєнні дії в Україні відбувається як внутрішнє так і зовнішнє переміщення людей.
Все більше українців вимушені скоротити витрати і намагаються уникнути відвідування громадських місць та транспорту зі значним скупченням людей через можливі повітряні тривоги. Все це призводить до того, що населення стало рідше відвідувати торгові об’єкти.
Зростає лояльності до здійснення покупок онлайн, тому частка віддалених покупок зросла на +25%.
Але, всупереч негативних наслідків війни, зважаючи на те, що у порівнянні з лютим-березнем покупці поступово повертаються до країни, відвідуваність торгової нерухомості буде поступово зростати.