Про це ідеться у заяві-ініціативі ГО “Пасажири Києва” спільно з ГО «Асоціація велосипедистів Києва» (U-Cycle).
Активісти закликали владу столиці скасувати підвищення швидкісного режиму з 50 до 80 км на год, яке запроваджується щороку з квітня по жовтень на деяких вулицях міста Києва.
Про що мова?
- визначити усі 17 вулиць, де рішенням Київради дозволена швидкість до 80км/год, як такі, де не може бути встановлене обмеження швидкості понад 50 км/год;
- зробити це у зв’язку з наявністю на цих вулицях зупинок маршрутного транспорту, незахищених тротуарів, нерегульованих пішохідних переходів через примикання до цих вулиць, а також відсутності відокремленої інфраструктури.
Пояснення ініціативи
Швидкість руху автомобілів є вирішальним чинником тяжкості наслідків ДТП, тому будь-яке підвищення ліміту максимально дозволеної швидкості має бути обґрунтоване впровадженням відповідних інженерних рішень, що зменшать смертність на вулицях.
Україна посідає одне з перших місць у Європі за кількістю загиблих і травмованих людей у ДТП на душу населення, а рівень організації безпеки дорожнього руху залишається вкрай низьким. Про це у звітах неодноразово наголошували експерти ВООЗ, Світового банку та інших міжнародних інституцій.
Замість того, аби підвищувати рівень безпеки, місто планує підняти швидкість до 80 км/год. Враховуючи дозволене в Україні підвищення до 20+2 км/год, фактично дає зелене світло водіям для швидкості 102 км/год.
Відповідні звернення активісти направили до мера Києва Віталія Кличка, керівника департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслана Кандибора та керівника Патрульної поліції Києва Ярослава Курбакова.