Про це повідомляє програма “Київ. NewsRoom“ на телеканалі “Київ”.
Над пирогом у вигляді сонечка-тістечка працювали найкращі кухарі. Пиріг наразі має три різні начинки:
- з коріння селери, петрушки,пастернака, цибулі і часника;
- з осетра, приготованого з цибулею і часником у вершковому маслі;
- з яловичого ліверу, який готується на повільному вогні у вершковому маслі.
“Для начинок пирога використали місцеві продукти із Київського регіону. Це продукція Обухівського району, Києво-Святошинського районів. Купити пиріг можна буде як в кафе, так і на вуличних фудкортах“, – каже віце-президент Асоціації шеф-кухарів України Олексій Повторейко.
Кухарі створюватимуть рецепти і десертного Kyiv Pie із солодкими начинками.
Коштувати київський пиріг буде в межах 30-ти гривень – якщо це вулична їжа. У ресторанах можна буде скуштувати Kyiv Pie з авторською подачею кухарів.
Яка вага одного пирога, невідомо. Але відомі сподівання влади і кухарів, які вірять, що такий ребрендинг столичного їстівного символу, яким вже є київський торт, київська котлета та київська перепічка, допоможе столиці у розвитку гастротуризму.
До слова, мережа Sushi Master відмовляється працювати українською. Мовний омбудсмен уже зреагував (ДОКУМЕНТ).