У 2021-му оновлять Милославську і Толстого, а Хрещатик під питанням. Які ще плани

12:59 14.01.2021

Ремонт інфраструктурних об’єктів у пріоритеті міської влади. Масштабні роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту дорожньо-транспортної інфраструктури розпочнуться, як тільки дозволять погодні умови. От тільки питання капремонту Хрещатика саме у 2021 році залишається відкритим.

У 2021-му оновлять Милославську і Толстого, а Хрещатик під питанням. Які ще плани

Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

Так, за його словами, у 2021 році завершать реконструкцію Пейзажної алеї, капремонт просп. Степана Бандери.

Також продовжиться будівництво Подільського мостового переходу, Великої Кільцевої дороги на ділянках від просп. Рокоссовського до вул. Богатирської та від вул. Богатирської до просп. Оболонського, капремонт вулиць Чорнобильської, Борщагівської тощо.

Розпочнеться ремонт і нових об’єктів, зокрема, це довгоочікуваний капітальний ремонт вул. Милославської, переданої у 2020 році на баланс столиці ділянки Кільцевої дороги від вул. Ватутіна до Одеської площі, вул. Толстого та шляхопроводу через залізницю на вул. Льва Толстого.

Щодо ремонту центральної вулиці столиці – Хрещатик. На сьогодні розробляється проєктна документація капітального ремонту вулиці. Враховуючи складність та значення об’єкту, проєктні роботи виконуються в дві стадії: “Проєкт” та “Робоча документація”, – пояснив Густєлєв.

Він уточив, що оновлення головної вулиці матиме комплексний характер: планується капітальний ремонт  інженерних мереж, зокрема колектора дощової каналізації та комунікаційного колектора. Також замінять покриття тротуарів і дороги.

У рамках робіт з благоустрою території передбачено ремонт мережі зовнішнього освітлення, озеленення, влаштування системи зрошування.

Також на Хрещатику облаштують додаткові наземні пішохідні переходи – на перетині з вулицею Прорізною і на перетині з вулицею Михайлівською –  та мережі відеоспостереження.

Інший важливий аспект – влаштування велоінфраструктури на центральній вулиці міста (детальніше – тут). Є кілька варіантів: велосмуги на проїжджій частині і велодоріжки на тротуарі. На сьогодні остаточне рішення не прийнято. У цьому питанні не тільки автовласники і пішоходи мають полярні думки, а й навіть у представників велоспільноти відсутнє єдине бачення. Тому це питання ще відкрите”, – зауважив Олександр Густєлєв.

Він також прокоментував терміни, коли можливий безпосередньо початок ремонтних робіт.

Враховуючи реалії сьогодення і необхідність збільшення фінансування медичної галузі через пандемію, а також реалізацію інших важливих інфраструктурних для міста об’єктів, остаточне рішення щодо виконання робіт з капітального ремонту Хрещатика саме у 2021 році залишається відкритим. Багато буде залежати від епідеміологічної ситуації в країні, необхідності виділення додаткових коштів на пріоритетні на сьогодні галузі, наповнення бюджету тощо”, – підсумував заступник голови КМДА.

Читайте також: На Хрещатику стало безпечніше – запрацював новий “острівець” (ФОТО) 

Нагадаємо, Майдан Незалежності та Хрещатик планують відремонтувати, після цього на головну вулицю столиці повернуть каштани.  Раніше столична влада повідомляла про намір капітально відремонтувати Хрещатик у 2021 році.

Великий Київ у Google News

підписатися