Про це пише у Facebook журналіст Євген Гордейчик.
“Що ви можете сказати, дивлячись на цю “соціальну рекламу”? Особисто я можу сказати, що це тупа чиновницька відмазка “роботу проведено”. І не більше того. І все це прекрасно розуміють. Не треба бути гуру маркетингу, щоб усвідомити: тут і в помині немає будь-яких емоцій і призову до дії. Як і те, що жодна нормальна людина не стане переписувати з листівки назви сайтів і телефони”, – пише Гордейчик.
Крім того, журналіста вразило, що в рекламі є логотипи глобальних структур USAID та Unicef.
“Ці лого означають, що дані структури профінансували інформаційну кампанію, а зараз спокійно спостерігають, як їхні гроші розсмоктуються в космічному просторі непрохідною чиновницької тупості і байдужості. З чим пов’язана така позиція міжнародних донорів – я не знаю”, – додав Гордейчик.
Нагадаємо, невакцинованих громадян можуть чекати обмеження.