«Світ буде іншим». 10 прогнозів президента МАУ Євгенія Дихне про авіабізнес

12:56 17.05.2020

Авіакомпанії підбивають перші підсумки найбільшої поведінкової кризи в історії авіації, спричиненої пандемією коронавірусу. Глава авіакомпанії МАУ впевнений, що світ після неї буде іншим. Зокрема, він вважає, що авіаперевізники втратять частину виручки і змушені будуть оптимізувати свої витрати на флот, що не може не відобразитись на пакеті послуг для пасажирів.

«Світ буде іншим». 10 прогнозів президента МАУ Євгенія Дихне про авіабізнес

Про це він повідомив у Facebook.

За його словами, у МАУ аналізують те, що відбувається в країнах потенційної маршрутної мережі, а також ситуацію в Україні (право на свободу переміщення по туристичних візах і загальний економічний стан населення країни).

Наш прогноз плачевний, і Україна є частиною глобального тренда”, – зазначає Дихне.

Прогноз на майбутнє авіаіндустрії він дає 10 тезами:

  1. Авіаринок не відновиться до рівня планів на 2020 рік раніше 2023 року;
  2. В першу чергу будуть відновлюватися середньомагістральні перельоти з відповідним рішенням для парку повітряних суден компаній;
  3. Виручка авіакомпаній в 2020 році знизиться на $ 314 млрд;
  4. Зміна базового продукту компанії на підставі глибокого розуміння ефекту від COVID-19 (відмова від гарячого харчування та надання упакованих страв, відмова від перевезення в салоні ручної поклажі, безконтактна реєстрація на рейс, термінали для температурного скринінгу, тимчасове закриття бізнес-лаунж, припинення продажу duty free);
  5. Авіакомпанії будуть оптимізувати свої витрати на флот: велика частина літаків буде поставлена ​​«на бетон», прискоряться плани щодо виведення з флоту старих літаків, відмова від замовлених літаків, особливо широкофюзеляжних;
  6. Серйозний тиск очікує лізингодавців, особливо володарів старих повітряних суден і широкофюзеляжних літаків;
  7. Прискорений перехід на віддалену роботу призведе до структурних змін після COVID-19 і сповільнить відновлення попиту (бізнес-перельоти постраждають істотніше в результаті кризи)
  8. Лізингодавці будуть оздоровлювати баланс компанії шляхом продажу літаків, зниження цін, реструктуризації боргових зобов’язань – це викличе надлишок пропозиції і вплине на плани поставки;
  9. Надлишкова пропозиція повітряних суден в лізинг буде заважати зростанню виробництва, при цьому плани із заміщення (висновку старих літаків з введенням в парк нових типів) можуть бути збережені;
  10. Пріоритетом діяльності авіакомпаній стане зниження витрат шляхом ефективного управління своїм парком – авіакомпанії будуть використовувати закінчення дії договорів для скорочення парків, а також намагатися знижувати лізингові платежі.

Читайте також: Без ручного багажу і Duty Free – глава МАУ про майбутнє авіа

Нагадаємо, за попередніми оцінками уряду, внутрішнє авіаперевезення можуть відновити з 29 травняЩодо зовнішнього авіасполучення, то остаточно поки що не відомо – 23 травня спливає дія постанови Кабміну про заборону перельотів. З цього дня 3 авіакомпанії – Czech Airlines, Lufthansa та Wizz Air – запустили продаж квитків

Мінінфраструктури прокоментувало це, зазначивши, що авіакомпанії “вводять пасажирів в оману“. Очільник Мінінфраструктури Владислав Криклій заявив, що міжнародне авіасполучення не відновиться 22 травня, тому квитки купувати не варто.

Великий Київ у Google News

підписатися