Про це він повідомив у Facebook.
За його словами, у МАУ аналізують те, що відбувається в країнах потенційної маршрутної мережі, а також ситуацію в Україні (право на свободу переміщення по туристичних візах і загальний економічний стан населення країни).
Наш прогноз плачевний, і Україна є частиною глобального тренда”, – зазначає Дихне.
Прогноз на майбутнє авіаіндустрії він дає 10 тезами:
- Авіаринок не відновиться до рівня планів на 2020 рік раніше 2023 року;
- В першу чергу будуть відновлюватися середньомагістральні перельоти з відповідним рішенням для парку повітряних суден компаній;
- Виручка авіакомпаній в 2020 році знизиться на $ 314 млрд;
- Зміна базового продукту компанії на підставі глибокого розуміння ефекту від COVID-19 (відмова від гарячого харчування та надання упакованих страв, відмова від перевезення в салоні ручної поклажі, безконтактна реєстрація на рейс, термінали для температурного скринінгу, тимчасове закриття бізнес-лаунж, припинення продажу duty free);
- Авіакомпанії будуть оптимізувати свої витрати на флот: велика частина літаків буде поставлена «на бетон», прискоряться плани щодо виведення з флоту старих літаків, відмова від замовлених літаків, особливо широкофюзеляжних;
- Серйозний тиск очікує лізингодавців, особливо володарів старих повітряних суден і широкофюзеляжних літаків;
- Прискорений перехід на віддалену роботу призведе до структурних змін після COVID-19 і сповільнить відновлення попиту (бізнес-перельоти постраждають істотніше в результаті кризи)
- Лізингодавці будуть оздоровлювати баланс компанії шляхом продажу літаків, зниження цін, реструктуризації боргових зобов’язань – це викличе надлишок пропозиції і вплине на плани поставки;
- Надлишкова пропозиція повітряних суден в лізинг буде заважати зростанню виробництва, при цьому плани із заміщення (висновку старих літаків з введенням в парк нових типів) можуть бути збережені;
- Пріоритетом діяльності авіакомпаній стане зниження витрат шляхом ефективного управління своїм парком – авіакомпанії будуть використовувати закінчення дії договорів для скорочення парків, а також намагатися знижувати лізингові платежі.
Читайте також: Без ручного багажу і Duty Free – глава МАУ про майбутнє авіа
Нагадаємо, за попередніми оцінками уряду, внутрішнє авіаперевезення можуть відновити з 29 травня. Щодо зовнішнього авіасполучення, то остаточно поки що не відомо – 23 травня спливає дія постанови Кабміну про заборону перельотів. З цього дня 3 авіакомпанії – Czech Airlines, Lufthansa та Wizz Air – запустили продаж квитків.
Мінінфраструктури прокоментувало це, зазначивши, що авіакомпанії “вводять пасажирів в оману“. Очільник Мінінфраструктури Владислав Криклій заявив, що міжнародне авіасполучення не відновиться 22 травня, тому квитки купувати не варто.