Як пояснили у КМДА, “Київметробуд” хоче змінити терміни будівництва, але мерія виступає проти цього, оскільки генпідрядник у такому разі має нести відповідальність, яка передбачена умовами договору, пише Сьогодні.
“Вони вирішили змінити терміни здачі станції метро “Мостицька” в односторонньому порядку. А це не законно, оскільки генпідрядник в особі компанії “Київметробуд” мав виконати роботи вчасно, як це було передбачено договором. Тому позов до суду був ініційований містом. Справа досі на розгляді в суді. Його чергове засідання має відбутися у Господарському суді 16 листопада“, – повідомили у КМДА.
У КП “Київський метрополітен” також підтвердили, що засідання стосовно будівництва метро на Виноградар перенесено на 16 листопада. Питання залишається невирішеним.
На скільки відсотків на даний момент готова станція “Мостицька” не відомо. Відомо, що на будівельній ділянці виконуються роботи з будівництва піонерної траншеї – потужний каркас, що будується перед встановленням постійного тунелю. Продовжується виготовлення арматурних каркасів та виконуються роботи з облаштування огороджувальних конструкцій методом “стіна в ґрунті” з використанням італійської бурової установки Сasagrande.
Також продовжуються роботи з перекладки дощової каналізації діаметром 500 мм, водопроводу діаметром 200 мм та електричних мереж, які потрапляють у зону будівництва станції.
Нагадаємо, раніше мер Києва Віталій Кличко розповідав, що “Київметробуд” подав до суду щодо відстрочення завершення будівництва метро на 2023 рік. Кажуть роботи було вести складно, оскільки хворіли працівники та вводилися локдауни через коронавірус.
Як повідомлялося, за допомогою тунелепрохідницького комплексу “Галина” збудовано вже половину правого тунелю метро, яке з’єднає центр міста та Виноградар.