Про це повідомляє пресслужба перевізника.
В “Укрзалізниці” зауважили, що з початку запуску кількість користувачів чат-бота сягнула 74 тисяч, 80% із них вибрали Viber.
Всього було заброньовано близько 1,2 тис. квитків.
Активувати бот можна за посиланнями: Viber Telegram
Нагадаємо, 12 січня “Укрзалізниця” запустила власний чат-бот у Viber та Telegram з функцією прямого продажу квитків без посередників, що дозволяє придбати квитки дешевше, аніж на інших ресурсах. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їх розклад, а також замовлення харчування під час поїздки, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.