Столицею курсуватиме новий “енергоефективний” трамвай: деталі

Автор: Тетяна Сененко
12:42 18.04.2021

Трамвай «Еталон», поява якого Корпорація анонсувала ще в минулому році, вже проходить ходові випробування. Тести проводять на полігоні Чернігівського автозаводу (ЧАЗ).

Повідомляє корпорація “Еталон”.

“Цей перший трамвай, на ЧАЗ побудували на базі капітально відремонтованого трамвая Tatra TR3100. Були виконані капремонт ходових візків і повна заміна кузова. Тепер у трамвая довжина 15900 мм, ширина – 2500 мм, і 1524 мм колія. Місткість – 144 людини, в тому числі 31 сидяче місце, 3 відкидних і 1 місце для інвалідного візка. А також – низька підлога, і 4 двері замість 3-х, для прискорення посадки і висадки пасажирів. Причому, двері можна примусово відкривати зсередини і зовні. Вага – 32 тонни”,  – йдеться у повідомленні.

Але найголовніше, що в порівнянні зі старою Tatra, енергоефективність нового трамвая зросла на 40%. Крім того, такий капремонт, після якого клієнт отримує фактично новий трамвай, обходиться втричі дешевше покупки нового трамвая. Про якість капремонту говорить те, що у відремонтованому Tatra TR3100 все зварні шви перевіряли за допомогою рентгеноскопії.

Зараз трамвай “Еталон” уже пройшов тести на швидкість і гальмування. А після закінчення заводських випробувань, він приїде до Києва. За домовленістю з “Київпастрансом”, трамвай “Еталон” будуть тестувати в реальних умовах на міських маршрутах.

Нагадаємо, кияни часто просять врахувати у новому проекті Генплану ймовірність повернення трамвайної лінії на Володимирський узвіз. Але проблема організації трамваю на цій вулиці є значно ширшою, ніж його ухил.

Останні новини