Столична підземка отримає метропоїзди з інклюзивними вагонами та наскрізними проходами

Автор: Галина Ворона
20:26 26.08.2023

Київський метрополітен придбає поїзди із наскрізними проходами для пасажирів та інклюзивними місцями для пасажирів на колісному кріслі.

Столична підземка отримає метропоїзди з інклюзивними вагонами та наскрізними проходами
Світлодіодне освітлення

Як повідомляє видання “Бізнес.Цензор”, виготовить такі поїзди ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”, який виграв тендер на поставку метропоїздів на 79,2 млн євро.

За даними видання, у тендері також брала участь компанія Skoda. Утім, пропозиція КВБЗ була на 37% дешевшою.

У контракт, окрім поїздів, також входять запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту і супутніх послуг.

Наразі, згідно із протоколом, очікується робота з укладання контракту та інші процедури, а також власне виготовлення та передача замовнику готової продукції.

Зазначається, що КВБЗ пропонує столиці метропоїзди з асинхронним тяговим приводом з 3 моторними та 2 причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами.

Довжина поїзда становить 97 метрів, його конструкційна швидкість – 90 км/год, призначений термін служби – 50 років, загальна місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 людей.

У вагонах передбачені два інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів колісному кріслі.

Також передбачається вільний рух пасажирів із вагона до вагона – через герметичні переходи (поїзд-“труба”).

Довідково. КВБЗ, найбільше українське підприємство вагонобудування, виробляє пасажирські та вантажні вагони, регіональні дизель-поїзди, швидкісні міжрегіональні потяги локомотивної тяги, запасні частини та візки для вантажних вагонів. Компанія завершила 2022 рік із чистим прибутком у розмірі 37,25 млн грн, тоді як у 2021 році чистий збиток становив майже 230 млн грн.  

Читайте також: «Площа Українських Героїв» і «Дружби народів»: на двох станціях метро оновили навігацію

Нагадаємо, Київський метрополітен вже отримав від Польщі 30 вагонів для підземки із 60, які виведені з експлуатації у варшавській підземці. Їх використовуватимуть у першу чергу як технічних донорів. Також завдяки цим вагонам сформують резерв запчастин для подальших ремонтів діючих поїздів столичного метро.

Великий Київ у Google News

підписатися