Також, до слова, минулого тижня столичний метрополітен перевіз майже 4,9 мільйони пасажирів, із яких 1,2 мільйони – пільговики, про це повідомляє КП «Київський метрополітен».
Для безпечного та безперебійного руху поїздів на підприємстві тривають планові роботи з утримання колійного господарства. Минулого тижня фахівці замінили 71 шпалу, 2 бруси на стрілочних переводах і 31 м рейки. Окрім того, проходять почергові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Либідська».
Нагадаємо, що у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:
- транспортна карта;
- qr-квиток;
- qr-код, згенерований у додатку Київ Цифровий;
- безконтактна банківська картка;
- мобільні додатки ApplePay та Google Pay.
Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГіОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.
Інтервали руху поїздів у години пік у будні дні наразі становлять 3-4 хвилини, у міжпікові – 6-8 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.
Також «Київський метрополітен» інформує, що з початком осінньо-зимового періоду частішають випадки зупинки ескалаторів через потрапляння шарфів, довгого одягу та інших речей пасажирів. Тому їх просять бути уважними та підіймати подоли довгого одягу. Також закликають дотримуватися правил поведінки на ескалаторах підземки, аби уникнути травмування, зокрема:
- триматися за поручень;
- не заступати за обмежувальну лінію;
- не сидіти на східцях ескалатора;
- не бігти на ескалаторі;
- тримати дітей за руку.