Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Густєлєв.
За його словами, оновлення поїзда, що складається із 5 вагонів моделей 1981-1984 років випуску, обійшлось у 35 млн грн.
Практично ми маємо новий поїзд метро – зручний як для пасажирів, так і для машиніста. Корпус вагонів зроблено зі склопластику, нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки. У вагонах – нове дверне обладнання, вікна, салонне освітлення з використанням економних світлодіодних світильників тощо. У кабіні машиніста встановлено новий пульт управління, кондиціонер, дзеркала заднього виду та лобового скла з електропідігрівом”, – розповів чиновник.
Він зауважив, що уперше у київському метрополітені застосована система візуального станційного інформування пасажирів у салоні вагонів, що відображає схему лінії метрополітену та місцезнаходження поїзда в реальному часі під час руху лінією.
Олександр Густєлєв також додав, що у модернізованому поїзді підвищено надійність роботи електрообладнання та пожежної безпеки. Усі матеріали й обладнання для капітального ремонту були закуплені у вітчизняних постачальників через систему електронних закупівель ProZorro.
Читайте також: Як це було. Відео Києва 1960-го року: відкриття метро і проїзд за 5 копійок
Нагадаємо, у метрополітені збільшують кількість відеокамер, які до того ж можуть розпізнавати обличчя та робити термоскринінг.