Сервіс вищого класу від “Укрзалізниці”. Пасажир-іноземець сам вимив брудне вікно у вагоні

Автор: Галина Ворона
11:45 08.04.2021

Мешканець Копенгагена (Данія) Йоханес Андерсен нещодавно подорожував поїздом “Укрзалізниці” і дуже засмутився, коли зрозумів, що не зможе милуватися неймовірними українськими пейзажами через брудні вікна у вагоні. Тому взяв і помив вікна сам.

Сервіс вищого класу від “Укрзалізниці”. Пасажир-іноземець сам вимив брудне вікно у вагоні

А щоб потролити “Укрзалізницю” – виклав фото на своїй Facebook-сторінці.

“Воскресіння” – з Великоднем! “Воскресіння” – щасливого Великодня! Прибрати УЗ непросто, але це треба робити, правда?” – коротко прокоментував він своє фото.

З діалогів автора допису у коментарях випливає, що він не вперше подорожує поїздами “Укрзалізниці” і завжди мив вікна серветками, а перед черговою поїздкою купив у магазині швабру та склоочисник. Та чоловік зізнається, що навіть цей інструмент не допоміг і результат вийшов не дуже: “грязюка УЗ давня і стійка” і “шкребти треба довго”.  

Крім чистих вікон, у потягах УЗ іноземцю не вистачає комфорту, а також, щоб поїзди ходили “швидше і частіше в Україні”.

На жаль, мешканець Данії не пише, у якому саме поїзді відбувались події, але киянин Олег Васильєв ідентифікував, що це вагони поїзда Київ-Ізмаїл, одні з найбрудніших в “Укрзалізниці”.

Читайте також: Хоч вмирайте на порозі: столичні медзаклади “Укрзалізниці” не чули про COVID-19 і не готові лікувати

Нагадаємо,  “Укрзалізниця” уточнила, куди і звідки можна подорожувати в умовах локдауну.

Великий Київ у Google News

підписатися