Київтеплоенерго відкриває клієнтські бази, повідомляє пресслужба компанії.
Киян закликають подбати наперед про актуальність нарахувань та вчасно передати показання. Дані лічильників тепла можна вносити протягом місяця, починаючи з 5-го числа.
Тож, передати показання можна наступними способами:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App Store чи Google Play.
Читайте також: Київводоканал тимчасово припинив приймати показники лічильників
У разі відсутності інтернету альтернативним способом передачі показань є:
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів:
(044) 354-86-26;
(044) 354-81-12;
(044) 354-81-25;
(044)354-81-28;
(044)354-86-41;
(044)354-81-15;
(044)354-86-21;
(044)354-86-24;
(044)354-86-29;
(044)354-86-06;
• скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС;
• передача показань при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Нагадаємо, власники бойлерів щомісяця мають подавати показання лічильників, навіть якщо вони не змінилися.