Ресторатор згорілого Bistro Bistro збирає гроші, а відвідувачі побоюються плювків у хот-доги

15:50 10.02.2021

Київський ресторатор і власник згорілого закладу «Bistro Bistro» Ян Монастирський збирає гроші на новий бізнес, а Фейсбук-спільнота розділилися на два табори: одні підтримують, а інші засуджують поведінку Монастирського. Розбираємося, що до чого.

Ресторатор згорілого Bistro Bistro збирає гроші, а відвідувачі побоюються плювків у хот-доги Фото: facebook.com/yan.monastyrskyy

У неділю, 7 лютого, у закладі громадського харчування на вул. Івана Франка 27/31 спалахнула пожежа. Горів заклад ресторатора Яна Монастирського «Bistro Bistro». Пожежа була ліквідована за 40 хвилин, постраждало тільки майно.

Друзі ресторатора кинулися на допомогу та почали збір коштів (судячи з їх постів, хот-доги були дійсно крутими).

Підтримав ресторатора і власник бренду “Хортиця”, горілчаний бізнесмен, Євген Черняк:

Знайшлися люди, які були готові допомогти не тільки копійчиною, а й робочою силою:

Біда, здавалося б, об’єднує, але не в цьому випадку. Фейсбук спільнота сформувала протилежний табір, який засуджував Монастирського за його позицію щодо державної мови та провокативні дописи у соцмережах.

Користувачі згадали небажання ресторатора переходити на українську та погрози в бік відвідувачів закладу, які не залишали чайові через російськомовне обслуговування:

Здається, боротьба пана Яна проти мовного закону – його хоббі, тому що скрінів користувачі демонстрували справді багацько:

Юзери збирали «перли» ресторатора бунтаря в пости і дивувалися поведінці людей, які його підтримують:

Під постами про підтримку Монастирського також розгоралися справжні текстові баталії:

Згадували і подібну ситуацію з одеськими рестораторами:

До речі, Великий Київ уже писав про пана Монастирського, коли той вихвалявся роботою закладу під час карантину та (неочікувано!) насміхався над законом про обов’язкове обслуговування державною мовою.

Після матеріалу ресторатор увірвався до коментарів, а потім окупував приватні повідомлення нашого журналіста:

Провокативна поведінка ресторатора відстежується ще з часів Революції Гідності, коли Монастирський гостро висловлювався про людей, які залишилися на Майдані після закінчення протестів:

Але про антиукраїнську позицію пана Яна ми стверджувати не можемо. Друзі ресторатора розповіли про підтримку протестувальників під час подій на Майдані та про його вміння «бовкнути неподумавши».


Також випад Монастирського про «патріотичну п*здоту» пояснив волонтер Роман Синіцин, який мав з гострим на язик ресторатором розмову на цю тему. Виявилося, що Ян передавав свою продукцію у військовий госпіталь на Печерську.

«Картка Монастирського» трохи втомила користувачів, тож вони агітували скоріше закинути йому грошей, щоб почистити стрічку від чисельних однотипних дописів:

“Великий Київ” об’єктивно розібрав ситуацію, але не здивуємось, якщо пан ресторатор знову з’явиться у нас в коментарях з матами та звинуваченнями. А допомагати Монастирському, критикувати чи ігнорувати – вибір тільки за вами!

Нагадаємо, 16 січня почав діяти закон “Про функціонування української мови як державної”, який зобов’язує усіх надавачів послуг обслуговувати клієнтів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою

А тут історія про власника кав’ярні, який посміявся з державної мови, а тепер продає заклад.

Великий Київ у Google News

підписатися