Про це він написав у своєму Telegram-каналі.
За його словами, міська влада отримала результати експертизи, які підтверджують, що були допущені помилки та грубі порушення під час будівництва цієї ділянки.
На етапі проектування конструкції тунелю між цими станціями були допущені помилки, та грубі порушення – під час будівництва цієї ділянки. Це підтверджують результати експертизи, які отримала столична влада. Згідно з ними, причинами руйнування тунелю є: його неякісне будівництво з порушенням монтажу кілець; тунельна оправа розрахована на значно нижчий рівень ґрунтових вод; нижня частина тунелю частково складена зі стінових блоків, але мають бути посилені блоки, оскільки основне навантаження саме знизу. Також це відсутність хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що підтверджено лабораторним дослідженням. Від правоохоронців же відсутня будь-яка інформація про проведення таких лабораторних досліджень ґрунтів. А ці дослідження дуже важливі для встановлення причин руйнування тунелю”, – підкреслив Віталій Кличко.
Він зазначив, що науковці підтверджують, що саме проектна документація містить неякісні проектні рішення. А під час будівництва неякісно спорудили конструкцію тунелю цієї ділянки.
Водночас експерти підтверджують, що всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю виконувались у повному обсязі.
Зважаючи на очевидний політичний тиск, міська влада наполягає на неупередженому розслідуванні. І з усіма отриманими експертними висновками звертатиметься до суду. Зазначу, як би не заважали і не тиснули, ми робимо все, щоб до початку осені закінчити ремонт ділянки. Роботи там тривають цілодобово”, – наголосив Віталій Кличко.
Читайте також: Стало відомо, у скільки обійдеться ремонт тунелю метро між станціями “Деміївська” та “Либідська”
Нагадаємо, столична прокуратура оголосила результати експертизи, які спростовують заяви «Київського метрополітену» щодо неякісного будівництва тунелів між підтопленими станціями на синій гілці підземки, що у результаті призвело до підтоплення та закриття ряду станцій.
Як писав «ВК», шість станцій столичної підземки від «Деміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Затопленням метро зацікавилась прокуратура – мова про службову недбалість.
Раніше повідомлялося, що, за попередніми висновками, причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська» є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.
23 липня були вручені перші підозри через підтоплення тунелів між станціями синьої гілки метро. Серед підозрюваних – двоє посадових осіб «Київського метрополітену» – начальник служби колії, тунельних споруд і будівель та головний інженер. За версією прокуратури, посадовці не проводили огляд тунелів, обстеження та спостереження за ослабленими конструкціями та спорудами, що призвело до потрапляння води до тунелю на перегоні між станціями метро “Деміївська” – “Либідська”, появи утворень (сталактитів), вимивання та порушення цілісності гідроізоляції тунелю метро протягом тривалого часу.