Поки Європа переходить на електротранспорт, Київ купує автобуси з дизельними двигунами

Автор: Галина Ворона
20:35 26.03

Столиця невдовзі отримає нові 12-метрові автобуси з низькою підлогою на 18,595 млн євро. Закуплять їх на кошти Європейського інвестиційного банку. На жаль, на відміну від європейських країн, які відмовляються від дизеля на користь електрики, Київ збирається купити автобуси з дизельними двигунами.

Поки Європа переходить на електротранспорт, Київ купує автобуси з дизельними двигунами

Як повідомляє “Європейська правда”, відповідний тендер оголосив “Київпастранс”.

Згідно з оголошенням, автобуси повинні бути повністю низькопідлоговими, оснащені дизельним двигуном, розраховані на 105 пасажирів (в тому числі 30 сидячих).

Крім автобусів, також закуповуються інструменти та обладнання для їх обслуговування і ремонту, основні запчастини, доставка техдокументації і супутні послуги.

Заявки на участь приймаються до 14 травня 2021 року, тривалість контракту – 22 місяці, перші поставки – не пізніше восьми місяців з дати отримання авансового платежу.

Кількість автобусів не вказується (це може бути різне число в рамках зазначеного бюджету). Але, як зазначає видання, в рамках програми “Міський громадський транспорт” Київ запланував купити 112 автобусів.

Як розповів “ЄП” транспортний аналітик Іван Черниш, вартість білоруського автобуса МАЗ-203 без ПДВ становить близько 110-140 тис. євро в залежності від комплектації. Таким чином, на тендері можна буде придбати понад 100 автобусів.

Зауважимо, що експерти називають рішення купувати дизельні автобуси несучасним і недалекоглядним.

Зокрема, колишній міністр енергетики України Остап Семерак впевнений, що місту потрібні електроавтобуси.

Чому б не оголосити тендер на купівлю електроавтобусів, як це тепер роблять сучасні міста?” – дивується він.

До слова, останнє поповнення автобусного парку було в жовтні минулого року – тоді на маршрути вийшли 50 машин виробництва білоруського заводу МАЗ. Крім того, транспортники власними силами відновили за минулий рік 110 автобусів та тролейбусів, завдяки чому місто зекономило 15-20% коштів.

Великий Київ у Google News

підписатися