Про це розповів заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його словами, ремонт власними силами економить місту чималі кошти і в середньому обходиться на 15-20% дешевше, аніж аналогічні роботи на сторонніх підприємствах.
Враховуючи що значна кількість рухомого складу КП “Київпастранс” має термін експлуатації понад 10 років, роботи на техстанціях завжди багато. Дуже важливо, що є фахівці!” – зауважив Густєлєв.
Як зазначається, фахівці Центру технічного обслуговування тролейбусів і Станції технічного обслуговування автобусів КП “Київпастранс” щоденно власними силами виконують ремонт кузовів, гальмівних систем, двигунів, ходової частини, системи опалення, а також заміна скла, сходів, підлоги, зовнішньої обшивки, проведення технічного огляду, і це далеко не повний перелік робіт.
Звісно, столиця збільшує рухомий склад громадського транспорту, закуповуючи нові тролейбуси, автобуси і трамваї. Нагадаю, тільки в минулому році – це 200 автобусів, 23 нових тролейбуси та 3 трамваї. Проте, кожна додаткова одиниця рухомого складу, яка щодня виходить на маршрут завдяки ремонту, дає змогу додатково скоротити інтервал руху на лінії. І на сьогоднішній день, враховуючи карантинні обмеження, – це вже питання не тільки комфорту, а й безпеки та здоров‘я громадян”, – додав посадовець.
Читайте також: 50 нових автобусів в масках вийшли на маршрути столиці
Нагадаємо, очікуваного підвищення вартості проїзду в громадському транспорті поки що не буде. Принаймні в першому кварталі 2021 року ціна на квиток у громадському транспорті залишиться сталою.