Як повідомляє “Європейська правда”, відповідний тендер оголосив “Київпастранс”.
Згідно з оголошенням, автобуси повинні бути повністю низькопідлоговими, оснащені дизельним двигуном, розраховані на 105 пасажирів (в тому числі 30 сидячих).
Крім автобусів, також закуповуються інструменти та обладнання для їх обслуговування і ремонту, основні запчастини, доставка техдокументації і супутні послуги.
Заявки на участь приймаються до 14 травня 2021 року, тривалість контракту – 22 місяці, перші поставки – не пізніше восьми місяців з дати отримання авансового платежу.
Кількість автобусів не вказується (це може бути різне число в рамках зазначеного бюджету). Але, як зазначає видання, в рамках програми “Міський громадський транспорт” Київ запланував купити 112 автобусів.
Як розповів “ЄП” транспортний аналітик Іван Черниш, вартість білоруського автобуса МАЗ-203 без ПДВ становить близько 110-140 тис. євро в залежності від комплектації. Таким чином, на тендері можна буде придбати понад 100 автобусів.
Зауважимо, що експерти називають рішення купувати дизельні автобуси несучасним і недалекоглядним.
Зокрема, колишній міністр енергетики України Остап Семерак впевнений, що місту потрібні електроавтобуси.
Чому б не оголосити тендер на купівлю електроавтобусів, як це тепер роблять сучасні міста?” – дивується він.
До слова, останнє поповнення автобусного парку було в жовтні минулого року – тоді на маршрути вийшли 50 машин виробництва білоруського заводу МАЗ. Крім того, транспортники власними силами відновили за минулий рік 110 автобусів та тролейбусів, завдяки чому місто зекономило 15-20% коштів.