Кажуть, Євген Водовозов хоче влаштуватися “керівником наземного громадського транспорту столиці”.
Загалом я звик чекати на офіційне підтвердження або спростування чуток, а не їх розповсюджувати. Але Водовозов – одіозний персонаж часів космічного мера, який до того ж працював з “регіоналами”. Та й стан міської транспорту викликає багато запитань, – каже Загородній.
Та додає, що після кожної зливи затоплені підземні переходи та цілі вулиці, затоплена станція метро «Деміївська», з аварійних мостів періодично обвалюється арматура:
Нагадаю, що Євген Водовозов починав працювати у «МакДональдзі» (хоча нічого поганого у цьому не бачу). Далі – різкий як зараз кажуть “соціальний ліфт” від касира «Мегабанку» до радника мера Харкова і керівника управління транспорту та зв’язку КМДА. Тут якісь дивні метаморфози, але це питання до правоохоронних органів.
Харківські ЗМІ повідомляли, що Водовозов фігурував в тендерних оборудках. Наприклад, був учасником легендарної схеми ремонтів трамвайних переїздів, коли тендерні умови виписали акурат під компанії з оточення мера.
У Києві за часів Черновецького очолював управління транспорту і звʼязку КМДА. До того був помічником нардепа-регіонала Дмитра Святаша. Остання посада Водовозова в Харкові – заступник міського голови з питань інфраструктури. Він звільнився за власним бажанням в грудні 2023 року, пославшись на сімейні обставини.
Чи на важливу посаду – керівника Департаменту транспорту – не буде призначений Євген Водовозов, побачимо.