Ініціатор цієї акції – Асоціація підтримки хворих на пневмонію та членів їх сімей (NEUMOAI) – намагається привернути увагу суспільства до необхідності об’єднати зусилля у боротьбі із пневмонією, поінформувати містян про це небезпечну хворобу. Особливо в нових умовах пандемії коронавірусу.
ТРЦ «Гулівер» також долучився до цього міжнародного проєкту та підсвітив будівлю блакитними вогнями, задіявши найбільший медіа фасад площею 17 тис. кв. м, заради привернення уваги громадськості й мешканців Києва до проблеми захворюваності на пневмонію та формування здорового способу життя містян.
Нагадаємо, днями Подільсько-Воскресенський міст став ще яскравішим – навіть ванти сяють (ФОТО, ВІДЕО).