Як повідомляє “Укравтодор”, дотепер офіційно дозволеними були кільцеві розв’язки, шумові смуги, піднесені пішохідні переходи, звуження смуг руху, напрямні острівці та «лежачі поліцейські».
Тепер до них додадуться:
- острівці безпеки
- бордюрні розширення
- чокери
- розділювальні смуги (вставки по осі дороги)
Всі вище названі засоби будуть проектуватися при ремонті або модернізації існуючих доріг і вулиць, а також при будівництві та реконструкції. Зазначається, що такі зміни та відповідні конструкції допоможуть водію підтримувати постійну безпечну швидкість, не розганяючись і гальмуючи повсякчас.
Зазначається, що такий стандарт на заходи та засоби для заспокоєння дорожнього руху вперше розроблено в Україні. За основу нового стандарту Укравтодор обрав концепцію VisionZero або ж Нульове бачення. Її мета – зведення цифри смертності на дорозі до нуля завдяки продуманій системі безпеки. Приміром: зменшення ширини смуг, мінімальна кількість реклами, розділення зустрічних потоків зеленою зоною, антикишені, кільцеві перехрестя, освітлення переходів.
Читайте також: Газ, дороги та вибори: топ змін в Україні з 1 листопада
Нагадаємо, що з 1 листопада до 1 квітня, на 7 вулицях Києва, де дозволено було розганятись до 80 км/год, встановлюється обмеження швидкості до 50 км/год.