Про це повідомляє спільнота “Управа КПТ” з посиланням на КК «Київавтодор».
Як пояснили у “Київавтодорі” на запит активістів, рухомий склад трамвайного парку в Києві неоднорідний за роками випуску й пристосованістю для людей з інвалідністю – мовляв, на маршруті курсують як старі трамваї з декількома сходинками, так і нові — низькопідлогові.
У зв’язку з цим розробник проєктної документації не міг ухвалити єдине правильне технічне рішення.
Крім цього, для встановлення трамвайної платформи потрібно щонайменше два метри вільного місця, проте його немає, адже поряд розташована проїзна частина Дегтярівської вулиці.
Комунальники повідомили, що найближчим часом планують провести капітальний ремонт вулиці Дегтярівської. Вони розглянуть можливість встановлення платформ уздовж всієї лінії руху трамваю.
Читайте також: Міська електричка перевезла свого «ювіляра»: вже 6 мільйонів пасажирів скористалися транспортом, якому не страшні затори
Нагадаємо, наприкінці грудня транспорт поїхав оновленим Дегтярівським шляхопроводом, щоправда, на ньому ще облаштовують велодоріжки і тротуари.
Як відомо, будівництво Дегтярівського шляхопроводу не обійшлось без інциденту. 30 вересня на Шулявці під час ремонтних робіт впали декілька балок Дегтярівського шляхопроводу. Як йдеться в офіційному поясненні, під час монтажу 7-ї балки в проектне положення вона втратила свою стійкість. При падінні балка зачепила частину вже змонтованої конструкції, що призвело також до порушення її стійкості та падіння інших 6-ти балок прогонової будови. Підрядник заявив, що через інцидент роботи з реконструкції шляхопроводу затягнуться. Через обвал шляхопроводу розпочато кримінальне провадження.