Нарахування та перерахунки: у Київводоканалі роз’яснили споживачам, куди звертатися у разі потреби

Автор: Вікторія Мілюта
00:24 06.10.2023

Якщо у вас виникли питання щодо нарахувань та перерахунків, або потрібно відкоригувати та актуалізувати дані лічильників води, слід звернутися у Центри обслуговування споживачів «Київводоканалу».

Як зазначають у компанії, завітати до фахівців можна особисто, адреси ЦОСів знаходяться за посиланням.

Та більшість питань можливо вирішити дистанційно, для цього є багато онлайн-сервісів та різні способи зв’язку.

Консультації можна отримати за номером 202-02-02.

Залишити звернення можна у чат-ботах Viber або Telegram.

Читайте також: Як споживачі можуть реструктуризувати борг перед Київводоканалом: інструкція

Також існує можливість написати звернення на електронну пошту відповідно до вашого району:

email Оболонського р-ну: kvkobolonsky@gmail.com; 

email Подільського  р-ну: kvkpodilsky@gmail.com;

email Шевченківського  р-ну: kvkshevchenkivskiy@gmail.com;

email Деснянського р-ну: kvkdesnyansky@gmail.com;

email Печерського р-ну: kvkpechersky@gmail.com;

email Дарницького  р-ну: kvkdarnitsky@gmail.com;

email Дніпровського  р-ну: kvkdniprovsky@gmail.com;

email Святошинського  р-ну: kvksvyatoshinsky@gmail.com

email Голосіївського  р-ну: kvkholosiivsky@gmail.com

email Солом’янського р-ну: kvksolomensky@gmail.com

Якщо ж виникли питання щодо відсутності водопостачання, аварійної ситуації на мережі або якості води, слід звертатися до диспетчерської за номерами 15-81 або (044) 200-73-01.

Нагадаємо, до 9 числа кожного місяця облікові бази «Київводоканалу» закриті, тож показники лічильників не приймаються.

Останні новини