Найстарішим мостам Києва понад 70 років – скільки минуло часу від їх останнього капремонту

Автор: Оксана Тупальська
12:38 24.06

Через найстаріший міст столиці щодня їздить міська електричка та перевозить киян з лівого на правий берег і назад.

Найстарішим мостам Києва понад 70 років – скільки минуло часу від їх останнього капремонту

Найстарішим у столиці є Рибальський залізничний міст. Його вперше було збудовано у 1917 році, потім зруйновано під час війни та знову відкрито у 1945 році. Цю дату і вважають точкою відліку віку мосту. Його офіційна назва Позакласний залізничний міст через р. Дніпро на ділянці Святошин-Дарниця. За даними Слово і Діло, нині мосту 79 років, а востаннє реконструкція та капремонт тут проводилися 19 років тому. 

На другому місці за древністю – Дарницький залізничний міст. Йому 75 років. Востаннє капітально ромонтувався 0 років тому. Іншими словами, капітальна реконструкція тут з часу відкриття у минулому столітті не проводилася. 

У 2004—2012 роках за 40 м південніше Дарницького залізничного мосту було споруджено комбінований Дарницький залізнично-автомобільний міст – перший суцільнозварний у світі. Всі його шви, включно з монтажними, зроблені автоматичним зварюванням. Він є найдовшим мостом серед київських – 1543 метри.  Він ще новий, тому не потрубував капітальних ремонтів. 

На третьому місці за древністю міст І.Є. Патона. Йому 71 рік – був побудований у 1953 році. Востаннє був реконструйований 20 років тому. Незадовго до повномасштабного вторгнення міський голова столиці Віталій Кличко повідомляв про необхідність капремонту. Проте поки роботи не проводять. 

Наступні за віком об’єкти молодші та у кращому стані. Наприклад, Парковий виглядає як з голочки, бо на ньому обновили доріжки та користуються переважно пішоходи. А от на 8 років молодишй за парковий міст Метро, якому тепер 59 – ніколи капітально не ремонтувався, зоч витримує дуже велике навантаження. Тому його масштабність дещо насторожує киян, які просять подбати про ремонти. 

Читайте також: Після невдалого досвіду будівництва двома турецькими компаніями у Києві довірили туркам ремонтувати міст Метро

Раніше “ВК” розповідав, що експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов назвав 2 столичні мости, які перебувають у непрацездатному стані та потребують капремонту. 

Великий Київ у Google News

підписатися