Про це в інтервʼю розповіли генеральний директор ДП “Антонов” Євген Гаврилов та в.о. заступника гендиректора з операційної та адміністративної діяльності Віктор Авдєєв.
“Для реконструкції аеродрому необхідно близько $0,5 млрд”, — зазначив Авдєєв.
Євген Гаврилов в свою чергу додав, що це попередні цифри. Йдеться про інвестиції саме у відновлення аеродрому. У цю суму не включено витрати на відновлення парку літаків, які постраждали в результаті окупації Гостомеля російськими військами.
“Завдано збитків на понад $1 млрд. На аеродромі, площа якого приблизно 400 га, живого місця не лишилося!” — зазначив Гаврилов.
Керівники повідомили, що потрібна повна реконструкція, а по суті, будівництво нового аеропорту. Мається на увазі, треба побудувати термінал, який дозволить створити в Гостомелі вантажний хаб. Він використовуватиметься насамперед “Авіалініями Антонова”.
“Хочемо підвищити привабливість авіакомпанії за рахунок розширення спектру її послуг, більш функціонально використати парк літаків для міжнародних перевезень. Частину складських приміщень пропонуватимемо в оренду іншим вантажним авіакомпаніям”, – додав Авдєєв.
Крім того, за словами заступника гендиректора, у Гостомелі буде створено компанію під умовною назвою Antonov Technic, яка забезпечуватиме повний комплекс технічного обслуговування літаків сімейства “Ан” та, можливо, інших типів повітряних суден.
“Обовʼязково відновимо льотно-випробувальну базу “Антонова”, щоб продовжувати модернізацію існуючих типів літаків та розробляти нові”, — додав Авдєєв.
Нагадаємо, 27 лютого російські окупанти знищили українську “Мрію” під час повітряної атаки. В мережі з’явилися світлини з аеропорту в Гостомелі, на яких можна було побачити понівечені окупантами «Мрію» та інші літаки ДП «Антонов». Напочатку квітня пілот легендарної “Мрії” вперше наживо побачив те, що від неї залишилось.
В Україні хочуть відродити “Мрію” та створили Міжнародний фонд відбудови легендарного літака.