Про це розповів голова КОВА Руслан Кравченко.
За його словами, оператори визнають, що така проблема, і її спричиняють кілька факторів.
По-перше – кількість генераторів на станціях, які надають зв’язок, потрібно збільшувати.
За словами Руслана Кравченка, мобільні оператори запевнили, що вже працюють над цим і вже найближчим часом збільшать їх кількість.
Люди не можуть бути заручниками і, у випадку необхідності, не мати можливості зателефонувати, наприклад, в швидку, поліцію чи ДСНС. Я вже звертав на це увагу, торік ухвалювали відповідне рішення на штабі. Однак, мобільні оператори не поспішали його виконувати. Наразі часу немає. Доведеться надолужувати оперативно. Люди мають бути зі зв’язком і не мають скаржитися на його відсутність”, – додав очільник області.
По-друге, всі базові станції оснащені акумуляторними батареями нового типу, які мають забезпечувати безперебійну роботу мережі протягом декількох годин. Однак в деяких місцях зв’язок після відключення світла зникає або одразу, або вже за годину.
Причина – дуже часто ці батареї не встигають перезаряджатися через тривалу відсутність електроенергії. Ще одна проблема – вичерпання ресурсу дії цих батарей. Деякі не витримують навіть 4 годин роботи.
Тому мобільні оператори мають надати об’єктивну інформацію щодо термінів роботи акумуляторів, а в разі потреби їх замінити, зазначив Руслан Кравченко.
Читайте також: Під час вимкнення світла в киян зникає інтернет та зв’язок: як бути?
Нагадаємо, Мінцифра дала 3 поради, щоб бути завжди на зв’язку у випадку відключення світла.