Як розповіли на Facebook-сторінці ANTONOV Company, літак побудували за рекордно короткий час – 3,5 роки. Крім того, “Мрія” стала першим літаком “Ан” із застосуванням поліуретанової фарби. Загальна вага лакофарбового покриття – близько 900 кілограмів, злітна вага літака – 640 т.
Мало хто знає, але назву “Мрія” на борт нанесли в останню ніч перед викочуванням з цеху. 21 грудня 1988 року, пробігши менше тисячі метрів, найбільший транспортний літак у світі Ан-225 “Мрія” відірвався від землі та здійнявся в повітря. Політ тривав 1 годину 14 хвилин. Потім літак успішно приземлився в Гостомелі.
Читайте також: Легендарний Ан-225 «Мрія» розправляє крила: спробувати політ можна просто зараз
Нагадаємо, “Мрія”, яка існувала в єдиному екземплярі, була знищена в аеропорту Гостомель під час російського вторгнення в Україну в лютому 2022 року. В мережі з’явилися світлини з аеропорту в Гостомелі, на яких можна було побачити понівечені окупантами “Мрію” та інші літаки. На початку квітня пілот легендарної “Мрії” вперше наживо побачив те, що від неї залишилось.
Три з шести двигунів найбільшого у світі літака «Мрія», пошкодженого російськими військовими у ангарі під час тимчасової окупації Гостомеля, демонтували, відремонтували та встановили на літаки «Руслан».
В Україні хочуть відродити “Мрію” та створили Міжнародний фонд відбудови легендарного літака.