Про це повідомляє комунальне підприємство.
Як зазначається, підготовка розпочнеться 2 вересня і триватиме 26–28 тижнів. Прийом документів триватиме до 19 серпня.
Освітня програма складається з двох частин – теоретичної та практичної. Після завершення навчання необхідно успішно пройти кваліфікаційну атестацію. Під час навчання слухачі отримують стипендію (заробітну плату): орієнтовно 8000–8500 гривень на місяць.
Під час теоретичного блоку слухачі вивчатимуть конструкції поїзда та нормативно-технічну частину (інструкції, положення тощо).
Практичний блок передбачає відпрацювання в якості стажера разом із професійним машиністом:
- поїзної роботи на лінії;
- маневрової роботи на станціях лінії та коліях депо;
- приймання та постановки рухомого складу.
Вимоги до працівника:
- вік від 18 років;
- відмінне здоров’я, яке перевірять лікарі під час медогляду та позитивний висновок про професійну придатність;
- освіта професійно-технічна, неповна вища або вища.
Натомість підприємство обіцяє офіційне працевлаштування; соціальний пакет; можливість додаткового навчання; позмінний графік роботи.
У метрополітені також зазначають, що машиніст електропоїзда має доплати за клас кваліфікації, стаж роботи, шкідливі умови праці, роботу у вечірні, нічні години та святкові дні тощо. Для отримання або підвищення класу кваліфікації необхідно пропрацювати рік без порушень та збоїв, а також підтвердити свою фаховість на іспитах.
Після здачі іспитів видається посвідчення на право керування електропоїздом і машиніст/машиністка розпочинає роботу на лінії. Робоча зміна триває 6–8 годин (36 годин на тиждень). Заробітна плата – орієнтовно 28 000 грн.
Через рік машиніст може підвищити свою кваліфікацію та отримати ІІІ клас, відповідно заробітна плата становитиме орієнтовно 33 200 грн.
Усі зацікавлені у вакансії можуть заповнити форму за посиланням.
Детальніша інформація за телефонами: (044) 238-44-70 – управління кадрової роботи; (044) 238-52-26 – електродепо «Оболонь»; (044) 238-52-66 – електродепо «Харківське»; (044) 238-42-26 – електродепо «Дарниця».
Читайте також: Потрібна наша допомога. Машиніст метро Києва з перших днів воював, пережив полон і втратив ногу, але не мрію знову керувати поїздом
Нагадаємо, вагоном метро у Києві незабаром почне керувати перша жінка-машиністка.
Зауважимо, метрополітен неодноразово заявляв про нестачу робітників та запрошував на курси машиністів, у тому числі жінок. Через нестачу машиністів пасажирам тепер навіть доводиться довше чекати поїзди.