Київводоканал просить споживачів актуалізувати дані лічильників, якщо повірка виконувалась не його фахівцями

Автор: Вікторія Мілюта
10:58 28.09.2023

У разі замовлення повірки лічильників у Київводоканалі, спеціалісти виконують весь комплекс послуг з опломбуванням та внесенням інформації в систему, але якщо роботи виконувала інша вповноважена організація, необхідно актуалізувати дані.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Для актуалізації даних потрібні:

– свідоцтво про повірку (на кожен повірений лічильник),

– протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу),

– або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування.

Читайте також: Як замовити повірку лічильника опалення або гарячої води: киянам дали роз’яснення

Ці документи потрібно надіслати у чат-боти Viber чи Telegram або на електронну пошту відповідно до вашого району:

email Оболонського р-ну:  kvkobolonsky@gmail.com; 

email Подільського  р-ну: kvkpodilsky@gmail.com;

email Шевченківського  р-ну: kvkshevchenkivskiy@gmail.com;

email Деснянського р-ну: kvkdesnyansky@gmail.com;

email Печерського р-ну: kvkpechersky@gmail.com;

email Дарницького  р-ну: kvkdarnitsky@gmail.com;

email Дніпровського  р-ну: kvkdniprovsky@gmail.com;

email Святошинського  р-ну: kvksvyatoshinsky@gmail.com

email Голосіївського  р-ну: kvkholosiivsky@gmail.com

email Солом’янського р-ну: kvksolomensky@gmail.com.

Раніше повідомлялося, що у Києві активізувалися шахраї з повірки лічильників.

Останні новини